محصولات استنلس استیل از پروفیل، میلگرد، ورق تا لوله، شیرآلات و اتصالات به دلیل بازیافتی بودن‌شان در جهان بسیار پرکاربرد هستند. در این مقاله به‌طور اختصاصی می‌خواهیم میلگرد استیل را مورد بررسی قرار دهیم و مزایا، کاربرد، انواع، قیمت و بهترین وارد کننده آن را بررسی و معرفی کنیم. با استیل آروین همراه باشید.

میلگرد استیل چیست؟ بررسی همه آنچه که باید درباره میلگرد استیل بدانید!

میلگرد سطح گرد و دایره‌ای شکل داشته و به‌صورت شمش استیل توپر تولید می‌شود. بهتر است بدانید که 100 درصد محصولات استنلس استیلی که در جهان تولید می‌شود به‌صورت بازیافتی تولید می‌شوند، در این میان میلگرد نیز از این قاعده مستثنی نیست و از فرآورده‌های فلزی تولید می‌شود. میلگرد استنلس استیل به دلیل وجود عنصر کروم که در ساختار تشکیل دهنده‌اش دارد، ضد زنگ است و مقاومت بسیار مطلوبی در برابر حرارت دارد. میلگرد استنلس استیل نسبت به اکسید‌شدن نیز مقاوم است.

انواع میلگرد استنلس استیل به شرح زیر است:

  • میلگرد استیل بگیر
  • میلگرد استیل نگیر
  • میلگرد استیل نسوز
  • میلگرد استیل سوپر آلیاژی

انواع میلگرد استیل موجود در شرکت استیل آروین؛ باتوجه به نیاز خرید کنید!

استیل آروین بیش از 25 سال است که انواع محصولات استنلس استیل از جمله میلگرد را از بهترین شرکت‌های تولیدی در جهان به ایران وارد می‌کند. شرکت استیل آروین میگرد استیل 1 تا 500 میلیمتر را برای مشتریان ایرانی خود وارد می‌کند تا باتوجه به نیاز خود میلگرد دقیقی را تهیه کنند.

انواع استیل موجود در شرکت استیل آروین به شرح زیر است:

لازم به ذکر است که چنانچه محصول درخواستی مشتری در انبار موجود نباشد استیل آروین امکان واردات به‌صورت هوایی و دریایی را در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد.

بررسی کاربرد میلگرد استنلس استیل؛ از صنایع غذایی و دارویی تا پتروشیمی نفت و گاز!

برای اینکه مزایا و کاربرد هر محصولی را بهتر درک کنیم باید ابتدا ببینیم که در ساختار تشکیل دهنده‌اش چه عناصری وجود دارد. محصولات استنلس استیل از کروم، نیکل و کربن تشکیل شده است و به همین دلیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چراکه استحکام، دوام، مقاومت، تحمل دمایی و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

از مهم‌ترین کاربرد میلگرد استیل می‌توان به صنایع زیر اشاره کرد:

  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • ساخت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
  • سد سازی و مهندسی مکانیک

لازم به ذکر است که شرکت استیل آروین قادر به تهیه میلگرد استیل از سایز 1 میلیمتر تا 500 میلیمتر را داراست. توجه داشته باشید که میلگرد معمولی به راحتی زنگ می‌زند و به دلیل روان نبودن به هیچ‌عنوان برای مصارف صنتعتی مانند صنایع غذایی و دارویی توصیه نمی‌شود.

1.     کاربرد میلگرد در صنایع کشاوزی؛ انعطاف پذیری بسیار مهم است!

استفاده از میلگرد در صنایع کشاورزی: انعطاف‌پذیری میلگرد استیل به دلیل وجود کربن در ساختارش باعث شده از میلگرد استنلس استیل در صنایع کشاورزی نیز استفاده فراوان شود.

2.     کاربرد میلگرد استیل در صنایع نفت و گاز؛ مقاومت در برابر سایش و خوردگی الزامی است!

استفاده از میلگرد در صنایع صنایع نفت و گاز: در صنایع نفت و گاز به دلیل حفاری‌هایی پی در پی که برای کشف و استخراج صورت می‌گیرد، حتماً باید از میلگردی استفاده شود که در برابر سایش و خوردگی مقاوم است. در صنایع نفت و گاز تجهیزاتی مورد استاده قرار می‌گیرد که قابلیت جوش‌پذیری داشته باشند. چراکه در حین کار و استخراج برای اینکه تجهیزات فرم خاصی پیدا کند مدام آن‌ها را جوش می‌زنند. در این راستا به دلیل جوش‌پذیری و استحکامی که میلگرد استیل دارد، بهترین انتخاب ممکن است.

3.     کاربرد میلگرد در صنایع پتروشیمی؛ تجهیزات باید در برابر خوردگی، دما، اکسایش و فشار مقاوم باشند!

 استفاده از میلگرد استیل در صنایع پتروشیمی: در صنایع پتروشیمی نیز باید از میلگرد استفاده شود که در برابر خوردگی، فشار و دما مقاوم باشد، به همین دلیل میلگرد استیل بهترین گزینه برای ساخت تجهیزات پتروشیمی محسوب می‌شود. در برخی از صنایع پتروشیمی از نفت خام که حاوی مقادیری سولفید هیدروژن و گوگرد است استفاده می‌شود. سولفید هیدروژن خاصیت خورندگی بالایی دارد و اگر از تجهیزات ضد زنگ  مرغوب استفاده نشود، خطوط لوله را از بین می‌برد و زیان بالایی را به شرکت وارد می‌کند!

4.     کاربرد میلگرد استیل در صنایع غذایی و دارویی؛ حساس باشید!

استفاده از میلگرد استنلس استیل در صنایع غذایی و دارویی: بهتر است که بدانید آلیاژ میلگردی که در صنایع دارویی و غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد بیشتر از نوع میلگرد استنلس استیل 304 و میلگرد استیل 316 است. اگر می‌خواهید از میلگرد استیل برای صنایع دارویی و غذایی استفاده کنید باید حتماً از میلگردی استفاده کنید که دارای استانداردهای جهانی باشد تا به مواد غذایی و دارویی صدمه‌ای وارد نشود.

اتصالات، لوله، شیرآلات، میلگرد، ورق و پروفیلی که در صنایع حساسی مانند صنایع غذایی و دارویی برای ساخت دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد باید حتماً استیل ضد زنگ بوده و دارای استانداردهای جهانی مورد تایید باشد. به همین دلیل الزامی است که محصولات استنلس استیل خود را از شرکت معتبری  همچون استیل آروین تهیه کنید.

قیمت میلگرد استنلس استیل چقدر است؟ میلگرد را گران نخرید!

قیمت میلگرد استیل باتوجه به آلیاژ، کیفیت و اندازه آن متفاوت است. به همین دلیل الزامی است که برای استعلام موجودی و قیمت میلگرد استیل با کارشناسان متخصص استیل آروین تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت میلگرد استیل و دریافت مشاوره رایگان با شماره 62709-021 تماس بگیرید.

میلگرد استیل را از کجا بخرم؟ استیل آروین بهترین واردکننده میلگرد استیل در ایران

در این مقاله به‌طور ویژه میلگرد استیل از نوع، کاربرد، مزایا و قیمت آن را بررسی کردیم. میلگرد استیل همانند سایر محصولات استنلس استیل به‌صورت بازیافتی تولید می‌شود و به دلیل ضد زنگ بودن، استحکام، دوام بالا، مقاومت در برابر فشار، حرارت و خوردگی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استیل آروین بیش از 25 سال است که انواع محصولات استنلس استیل از جمله میلگرد استیل را از بهترین شرکت‌های تولیدکننده در جهان به ایران وارد می‌کند. کلیه محصولات استیل آروین دارای گارانتی و وارانتی بوده و چنانچه محصول خریداری شده مغایر با کالای خریداری شده باشد به‌صورت رایگان قابل عودت و تعویض است. برای کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون می‌توانید با کارشناسان متخصص استیل آروین تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.